Grunnmuren i Haugesund Ishockeyklubb

Grunnmuren skal styrke det økonomiske fundamentet for klubben og består av mange små grunnsteiner som til sammen skal utgjøre Grunnmuren. Grunnmuren er på ingen måte noen sponsorvegg, men en vegg som viser alle besøkende hvilke personer og firma som støtter opp om det arbeidet vi som klubb legger ned og de verdiene vi står for.

Grunnmuren er hjertet til klubben – mange bekker små sørge for en stabil inntekt for klubben i tiden fremover.

Ønsker du å være en av våre “hjørnesteiner”?

Grunnmuren er satt opp sammen med våre utstillinger i kioskområdet i Ishallen.  Per i dag er det rundt 20 grunnsteiner i vår grunnmur, men vi har plass til mange flere.

Det fysiske produktet som selges er en egen grunnstein på 15x5cm som graveres inn med ønsket tekst/navn. Hver grunnstein settes opp på en felles grunnmur, som blir godt synlig for alle. Sjekk gjerne ut hvordan det ser ut selv i ishallen. Som giver har du mulighet til å hjelpe oss med å få en stor og stabil grunnmur, med en eller flere grunnsteiner.

Alle kan kjøpe en grunnstein i vår grunnmur, uavhengig av om man er medlem av klubben eller ikke. En grunnstein koster 1000 kr + oppstart 100 kr for privatpersoner, og 5000 kr + oppstart 100 kr for bedrifter. De som ønsker, er hjertelig velkommen til å donere mer.

Du bestemmer selv hvilken tekst du ønsker skal stå på skiltet. Tekstene må gå igjennom en sensurkontroll før den sendes til inngravering av oss. Siden grunnmuren ikke er definert som sponsorat, kan vi dessverre ikke akseptere trykk av logoer eller bilder.

Hvem kan være giver til Grunnmuren?

Bedrifter, privatpersoner, organisasjoner, klubber etc.

Bestilling

De som ønsker å bestille en grunnstein til vår grunnmur, kan sende en epost til regnskap@seagulls.no. Du vil da i løpet av kort tid motta en faktura årlig til på til annet avtales.

Så snart faktura er betalt, vil vi sende bestilling på produksjon av grunnsteiner med ønsket tekst. De som ønsker egne avtaler på å dele opp betalingen til f.eks. månedlige betalinger, kan også få dette ved å informere om dette til ovennevnte epostadresse.