Treningsavgifter og medlemskap

Treningsavgifter (inkludert LTP) for sesongen 2022/23 for alle aldersbestemte lag er fastsatt til:

• JU8/JU9/JU10: 1000kr per semester/halvår (totalt 2000kr for hel sesong)
  • U8/U9/U10: 1000 kr per semester/halvår (totalt 2000 kr for hel sesong)
  • JU11: 1200 kr per semester/halvår (totalt 2400 kr for hel sesong)
  • U11: 1200 kr per semester/halvår (totalt 2400 kr for hel sesong)
  • U15: 1800 kr per semester/halvår (totalt 3600 kr for hel sesong)
  • Kvinner/Herrer: 1800 kr per semester/halvår (totalt 3600 kr for hel sesong)
  • A-lag: 1800 kr per semester/halvår (totalt 3600 kr for hel sesong)
  • Skøyte-hockeyskole 1000 kr per semester/halvår (totalt 2000 kr for hel sesong, medlemskap i klubben er inkludert i prisen)

Søskenmoderasjon på treningsavgiften for aldersbestemte lag:

30% avslag for barn nummer 2, 50% avslag for barn 3-X. Søskenrabatten trekkes på betalingen for semester #2 (januar), og gjelder kun for spillere som deltar gjennom hele sesongen.

Søskenmoderasjon på Skøyte-hockeyskolen:

Hockeyskolen gir søskenrabatt med 30% for barn nr. 2 og 50% for barn nr. 3

Medlemmenes treningsavgift følger det laget man tilhører, uavhengig av eventuelle hospiteringsordninger avtalt.

Klubben tar imot alle typer medlemmer, både aktive og passive/støttemedlemmer.

Personer som ønsker å støtte klubben økonomisk kan bidra med et «støttemedlemskap», dette medlemskapet koster 300 kroner (eller så mye over det man ønsker å donere), og løper for et helt kalenderår (fra januar til desember). Årskontingent for alle aktive medlemmer er 300kr per kalenderår (der det også kommer en treningsavgift i tillegg)

Alle medlemmer av klubben som betaler treningsavgift og trener med et lag må opprette sin egen idrettsprofil på NIF sine hjemmesider: http://minidrett.nif.no Medlemsdata vil da bli vasket mot folkeregistret.

Betaling

Betaling av støttemedlemskap og kontingenter kan gjøres via nettbank eller ved å betale med kort.

• Det er viktig at alle medlemmer først verifiserer opplysninger registrert på seg selv på http://minidrett.nif.no, styret kan bistå med dette, eller også utføre på vegne av medlemmet .(se video i under klubbinfo)
  • Innbetaling av kontingent og/eller treningsavgift skal fortrinnsvis gjøre ved innbetaling på faktura. Ønsker du å bli medlem, kan du sende oss en epost på: regnskap@seagulls.no, med navn, fødselsdato og adresse, så sender vi faktura til deg per epost.
  • Direkte innbetalinger til klubbens bankkonto som ikke er spesifisert vil bli registrert som anonyme donasjoner til klubben.

Om du er i tvil om vi har korrekte opplysninger registrert på deg, ber vi deg sende oss en epost på følgende adresse: medlem@seagulls.no Send da med følgende opplysninger:

• Navn og etternavn
  • Postadresse med postnummer
  • Fødselsdato
  • E-post adresse (vil bli benyttet til utsending av eventuelt fremtidige innbetalingsblanketter)
  • Lag eller medlemstilhørighet

Spørsmål rundt støttemedlemskap, kontingenter, treningsavgifter og/eller MinIdrett kan rettes til: medlem@seagulls.no